کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Galaxy S5 بدترین پرچمدار ۲۰۱۴ شناخته شد!

ماجرا از آن جایی شروع می شود که پایگاه اینترتی معروف “AndroidPIT”، در آغازین روزهای پس از معرفی پرچمدار ال جی، دست به برگزاری یک نظرسنجی جالب می زند! این پایگاه اینترنتی از خوانندگان مطالبش درخواست شرکت در نظرسنجی ای با مضموم “انتخاب بهترین پرچمدار از دیدگاه شما” می کند.با اینکه بیشترِ خوانندگان این پایگاه را طرفداران و علاقه مندان به اسمارت فون های اندرویدی سامسونگ تشکیل داده اند نتیجه نهایی این نظرسنجی کاملا تامل برانگیز است!

 Galaxy S5

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ شاید کم تر کسی فکر می کرد که علاقه مندان به اسمارت فون های سامسونگی نیز تمایلی به پرچمدار ۲۰۱۴ این برند نداشته باشند و این اسمارت فون رای بالایی را به خود اختصاص ندهد، چرا که در مجموع آراء کسب شده این نظرسنجی، Galaxy S5 سامسونگ به عنوان بدترین پرچمدار ۲۰۱۴ شناخته شد!

هرچند که عملکرد بخش های مختلف این پرچمدار در بخش هایی چون عملکرد دوربین، باتری و … بسیار تحسین برانگیز است اما گویا سامسونگ در جذب مخاطب به مشکل برخورده است.می توان اذعان کرد که با این همه امکانات گنجانده شده در Galaxy S5 سامسونگ و عملکرد قابل قبول آن، کسب این عنوان بسیار دور از ذهن بوده است و بی شک نتیجه این نظرسنجی کاملا اعجاب آور است.

 Galaxy S5

جالب است بدانید که پرچم دار سونی، Xperia Z2  دُرست در میانه جدول جاخوش کرده است! و با کسب ۲۰ درصد از آراء، موفق به کسب عنوان سومین پرچمدار برتر ۲۰۱۴ در این نظرسنجی شده است.عنوان دومی نیز با کسب ۳۲ درصد آراء به پرچمدار برند ال جی، یعنی اسمارت فون LG G3 شده است.اما شاید نفر اول این نظرسنجی کاملا شما را حیرت زده کند!

 Galaxy S5

اسمارت فون Oppo Find 7 که شاید بسیاری حتی برایشان نامش نیز ناشناخته باشد، توانست با کسب ۳۳ درصد آراء این نظرسنجی، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.شاید باید قدرت بازاریابی Oppo را در کسب این نتیجه تحسین کرد تا عملکرد اسمارت فون این برند! به هرحال آن چه که واضح است ترکیبی از سخت افزار قوی، طراحی قابل قبول، بازاریابی مناسب و صد البته قیمت تمام شده کاملا مناسب و مقرون به صرفه سبب کسب این جایگاه برای اسمارت فون Oppo Find 7 شده است.

غول دو چشم اچ تی سی، HTC one -M8 نیز در این نظر سنجی حال و روز خوبی نداشت و با کسب ۸ درصد آراء در جایگاهی بالاتر از Galaxy S5 ایستاد.نتایج این نظرسنجی به شرح زیر است :

 Galaxy S5
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 21494 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/04/16 تعداد مشاهده: 1997
سافت گذر
نظرات بینندگان

رامين 1393/04/17 13:16
کاملا اشتباه چطور میشه یه گوشی رو که کسی اسمشو هم نشنیده بیاد از همه پیشی بگیره یه حیله تبلیغاتی هست و شایعه ای بیش نیست من خودم s5 دارم و کاملا راضیم.
سلمان 1393/04/17 11:00
به خاطر اینه که آنها مثل ما گول برند را نمی خورند و تمام ویژگی های گوشی را بررسی می کنند و آگاهانه انتخاب می کنند
حمید 1393/04/16 15:53
به نظر من این فقط یک حیله تبلیغاتی هستش برای معرفی یک برند جدید.چطور میشه که گوشی های مثل z2 , g3 ,s5 , htc m8 که در دنیا پر اوازه هستن در یک سایت نظرسنجی شکست بخورندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus